FAQ

Hier beantwoorden wij veel voorkomende vragen.

Wat zit er in de verrassingsboxen?

 

Nou, dan zal de lol er een beetje af zijn, toch? Maar om een klein inzicht te geven: wij zoeken voor jullie de coolste geek-, nerd- en gamingproducten. Shirts, verzamelfiguren, posters en nog veel meer, alles is mogelijk! Laat jezelf verrassen!  Een klein overzicht van de voorgaande boxen kun je vinden onder het kopje “Voorgaande boxen“  in het keuzemenu.


Wanneer worden de verrassingsboxen verzonden?

Alle abonnementen worden het einde van de maand bijeen gebracht  en jullie verrassingsboxen worden dan allemaal op de 15e van de volgende maand verstuurd. (Bestel je in oktober een verrassingsbox, dan wordt de verrassingsbox op 15 november verzonden.)  


Hoe vaak wordt geld er van mijn rekening afgeschreven?

Hoe vaak er geld van je rekening wordt afgeschreven is afhankelijk van je abonnement. De eerste betaling vindt direct plaats, daarna vindt de afschrijving maandelijks plaats, altijd op hetzelfde tijdstip. Bij een 3 maandenabonnement wordt er elke maand €24,95, bij een Plus Abonnement voor 3 maanden wordt er €29,95, afgeschreven. Bij een 6 maandenabonnement betaal je €22,95 per maand en bij een Plus Abonnement voor 6 maanden betaal je €27,95 per maand.


Opzeggen

Je kunt jouw abonnement in de laatste maand van de looptijd van het abonnement beëindigen door in jouw persoonlijke klantenmenu simpelweg op “Cancel“ te klikken. Het kan ook op een andere manier, want we accepteren natuurlijk ook een annulering van het abonnement via de post, per fax of per E-Mail.


Wanneer wordt mijn abonnement verlengd ?

Het abonnement wordt automatisch verlengd als je abonnement is afgelopen. Het abonnement wordt dan verlengd met een maand en vanaf dan dus per maand opzegbaar. Je hoeft dus niks te doen als je je abonnement bij ons wil blijven houden.


Ik heb geen pakket ontvangen

Als je geen pakket ontvangt willen we je vragen om  allereerst te controleren of  het pakket op het juiste adres gedeponeerd  is  en de betaling correct heeft plaatsgevonden.

Als een bestelling de 31e van de maand (voor de 8e van de maand waarin je de box ontvangt moet er betaald zijn) plaatsvindt wordt het pakket ook vanaf de 15e van de volgende maand vestuurd. Alle bestellingen die na deze termijn plaatsvinden komen in aanmerking voor de volgende box, dus de box voor de maand erop. Heb je nog vragen, dan kun je deze sturen naar info@lootchest.nl

In welke landen bezorgen jullie?

lootchest GmbH en lootchest B.V. leveren samen in een behoorlijk aantal landen. Onze dienst is momenteel namelijk beschikbaar voor Nederland, België, DuitslandOostenrijk, Denemarken, Frankrijk, Italie, Luxemburg, Polen, Zweden, Tsjechië, Engeland en Zwitserland. We hebben ook de mogelijkheid om (let op: extra verzendkosten) onze pakketten ook naar andere EU-landen te verzenden, maar onze prijs incl. verzendkosten geldt alleen voor de Nederlandse en Belgiesche adressen.


Cadeaus en inwisseling van cadeau-codes

Als je een cadeau-code gewonnen of gekregen hebt, kun je deze invoeren tijdens het bestelproces, het bedrag van de code wordt dan automatisch in mindering gebracht. Een couponcode kan alleen gebruikt worden i.c.m. de 3 - en 6 maandenabonnementen.   


T-Shirt maat veranderen

Log in op je eigen account en ga naar  “Mijn abonnementen“. Daar vind je een kopje waar je je T-shirt maat kunt veranderen. Deze maat wordt dan in jouw volgende box aangeleverd.  (NIET als jouw PostNL ticket reeds is gemaakt)